Kusursuz Vücut Duruşuları

Karın hareketlerini arttırın

“Karın kaslarınızı güçlendirmelisiniz,” diyor Waters ve bunun için her gün sekiz ya da on kere tekrarlamanız gereken özel bir egzersiz öneriyor, “Sırt üstü yere uzanın, dizlerinizi bükün ve karnınızın üzerine bir kitap yerleştirin. Daha sonra derin bir nefes alın ve karnınız gerginleşecek şekilde nefes verin.”

kusursuzvucutdurus_450

Duruşunuzu değiştirin

Natalie Portman’ın Kara Kuğu filmine hazırlanırken birlikte çalıştığı Mary Heler Bowers bu egzersizin çok etkili olduğu üzerine yemin ediyor, “Sol tarafınız üzerinde bacaklarınız birleşik bir şekilde yere uzanın. Daha sonra üsttek bacağınızı açabileceğiniz kadar yukarı doğru açın ve en az on saniye kadar aşağı-yukarı doğru hareket ettirin. Ardından saat yönünde ve tersi yönünde 50 kere küçük yuvarlaklar çizin. Aynı hareketi sağ tarafınız üzerine yatarak yeniden gerçekleştirin.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s